Kongehumor…


Jeg ved godt den er gammel; men i lyset af den seneste tids indvandrerdebat bestemte jeg mig for at skrive teksten ned som en service til folket. Så her får i den! GGGGG*

Perkerrap (Banjos Likørstue)

Intro (dialog): Heeey hva’ så min fucking fætter hvor’n går det med dig?
Wollah min fætter wo-wollah wollah hop ind i bmw mand (baggrund: wo-wollah-wollah)
jaja fuck wo-wollah jeg sværger det er lang tid siden jeg har set på dig
Ja jeg sværger os’ jeg var i byen fik du kuss’? jeg fik kuss’
jajaja kuss’ kuss’ kuss’ wollah
men ka’ du husk’ den dag hvor vi kørt’ rundt og kiggede på dansk’ pigen ind’ i byen?
Wollah!!
Vesterbrogade Østerbrogade Nørrebrogade hele lortet
Jeg husker den dansken pige så godt jaja
Jeg har skrevet en tekst
Nu ska’ vi rap vi ska’ lave rapballaden vi ska’ tjene kassen fordi
min guldkæde legeringen er ved at gå af så nu ska’ jeg ha’ ny guldkæde ik’
En lidt dyr guldkæde ikk’
Wollah wollah god idé
Er du klar? så check den her ud (ja)
Jeg sætter en cd i her

Wollah jeg sværger mig og min fætter når vi cruiser
så ‘der ingen der ka’ stop os ikk’ nogen jeg sværger

Vers:
Igår kom jeg kørende ned ad vesterbrogade
Sammen med min fætter
Han var iført en sweater Versachi
til 8000 kroner og i handskerum’ jeg sværger
Det var fyldt med kondomer
For vi sku’ ud og bolle dansk lyshåret pigen
Så vi cruiser vider’ ned ad svinestien (wollah)
For at finde noget vi ka’ hugge i skubbe i
Hej smukke pige
Har du nogensinde set København fra en BMW
‘ tre tyrker’ i
Dansk racist når ikk’ at tælle til ti
Pssshhheeewwwww så er jeg væk
Og de ser kun røgen fra min’ brede dæk
Og i skødet har jeg pige der laver mikrofontjek
Og det gør de dagen lang
mens jeg ta’r et par hiv på min tjubang (host) (host)
Og så ‘jeg sendt afsted
Og jeg ta’r dansk lyshåret pige med
Hjem for at teste mine lagner
Mens dansk racist står på diskotek og glaner

Omkvæde:
Hvorfor går du ikke i mærketøj
Hvorfor har du ikke BMW med heckspoil
Hvorfor har du ikke guldkæde som mig
Hvorfor har du ikke det nye grej
Er det fordi du ikke fatter en meter
Eller ‘det fordi du ikk’ har nogen moneter
Er det fordi du ikke tjener penge på falafa
Eller er det fordi du ikke har en fætter der hedder Mujaffa

Vers:
Nu kør’ vi rundt om Rådhuspladsen
Min fætter han skruer op for bassen
For vi pumper kun det hårde lort
Vi cruiser langsomt forbi Nørreport
Stopper ved et kryds
To kællinger går over min fætter råber “hop ind”
Her er meget sjover’
Luderne går vider’ la’r som om de ikke hører
Jeg sætter den i gear og vi begynder at køre
Nu er turen kommet til de små gader på Nørrebro
bare for at fortælle de andre perker’ hvem der er go’
Hvem der har bimmer, guldkæd’ og fine sko
Hvem der har stort anlæg og jacuzzi til to
På midten af Nørrebrogade der drejer vi til højre
Stopper ved min fætters kiosk for at hente smøger
Vi fyr’ den ned ad Jagtvej med 140km/t
Dansk racist når ikk’ engang at spørge
Hvem var det der kørte i den BMW?
Spol filmen tilbage og du vil se
En perker med lommer fulde af guld
Masser af kællinger ja det er sgu’ da cool

Omkvæde:
Hvorfor går du ikke i mærketøj
Hvorfor har du ikke BMW med heckspoil
Hvorfor har du ikke guldkæde som mig
Hvorfor har du ikke det nye grej
Er det fordi du ikke fatter en meter
Eller ‘det fordi du ikk’ har nogen moneter
Er det fordi du ikke tjener penge på falafa
Eller er det fordi du ikke har en fætter der hedder Mujaffa

Vers:
Wollah griller’(?)
Min fætter han chill’er
Ned ad Østerbrogade med stiv diller
Vi glider langsomt forbi Park men der kan vi ikke komme ind
I sidste uge klædte jeg mig ud som dansk racist men dørmanden sagde “forsvind”
Men fuck det lort jeg har alligevel kneppet alle de kællinger derinde
Selv dørmandens dame hun hedder Kathrine
Ved Trianglen står tre piger og venter på natbussen
Min fætter stikker ho’det ud og spø’r om de ‘våde i trussen
Hop ind så ta’r vi hjem til os og knepper
Så begynder den ene kælling krafteddeme og flipper
Hun siger “Hvem tror du jeg er? Ligner jeg måske en luder?”
Jeg si’r “Hej du bruger ihvertfald ligeså meget pudder”
Sømmet i bund for vi ska’ hurtigt vider’
For når man er businessmand ska’ man passe sine tider
(Mobiltlf. ringer) “Ja hallo”
Nej jeg har ikk’ tid lige nu Jeg er lige ved at lave hit
Ring tilbage om en time “hej”

Omkvæde:
Hvorfor går du ikke i mærketøj
Hvorfor har du ikke BMW med heckspoil
Hvorfor har du ikke guldkæde som mig
Hvorfor har du ikke det nye grej
Er det fordi du ikke fatter en meter
Eller ‘det fordi du ikk’ har nogen moneter
Er det fordi du ikke tjener penge på falafa
Eller er det fordi du ikke har en fætter der hedder Mujaffa

Outro (snak): Wollah min fætter det var stor hit
Stor hit si’r jeg til dig mand jeg danser til den musik
Wollah jeg sværger det en fucking hit det en fucking hit!
Fuck det vi ta’r ned til urdu musik
min fætter Muhaffa arbejder dernede hva’
han sælger cd’er for dig
Det gør vi
Du bli’r millionær
Vi får gukki (Gucci) og Versachi
Wollah jeg ringer lige Vi ta’r afsted nu
Wollah Wollah
Sømmet i bund
jajajaja

2 Comments

  1. armaNI siger:

    ey hvor kan jeg høre den sang henne+

  2. hótigris siger:

    Den kan du sikkert finde på TDC musik eller itunes (?), hvis du søger på Banjos Likørstue.

Skriv et svar

